من مهديس حسام پور (هات هات )

من مهديس حسام پور (هات هات )
نمیدام چرا..؟
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهديس حسام پور هستم(هات هات ) و آدرس mahddis.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خوش اوومدی قدم رنجه نمودی عزیزم

باعث خوشحالی که شما رو توی وبلاگ میبینم

تنهایم رو با تو قسمت می کنم سهم کمی نیست

بزرگتر از تنهایی من عالمی نیست

عزیزم این وبلاگ تقدیم میکنم به تو...

نه به تو..؟

خوب به تو که میای سر میزنی دیگه

راستی نظر فراموش نشه حیف نیست حضور گرمتو حس نکنم

با نظرت خوشحالم کن دوست دارم

و از همین جا یه بوس میدم واسه تو


آدرس كوتاه سايت

www.mah-dis.tk



نظرات شما عزیزان:

متینه
ساعت12:50---18 آبان 1390
سلام مهدیس جون واقعا خوشحال شدم بهم سرزدی تمام مطالبتم خوندم خیلی قشنگ بودن مرسی گلم

اشتیاق
ساعت13:33---15 آبان 1390
با سلام خدمت شما
تشکر از وب جالبي که دارين
بنده هم موسيقي و شعر دارم
اگه يه سر بزنيد سرافرازم ميکنيد
يه مطلب زدم در اول وبلاگ که به درد شما ميخوره
حتما بخونید و ثبت نام کنید
قربانت-مرسي-تشکر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 1 فروردين 1398برچسب:, ] [ 1:0 ] [ مهدیس حسام پور ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

خوب درباره خودم مهدیس هستم و این که از نقطه ای از این کره خاکی اومدم تا یه وبلاگ رو بچرخونم و وقت آزادمو با ابن وبلاگ پر کنم ولی اونقدر حرفه ای نیستم که بتونم تنهایی به جایی برسم این بستگی به نظر تو داره عزیزم
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 470
بازدید کل : 48548
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1